måndag 13 november 2023

Mörker

Mörkt, mörkare, mörkast. Usch vad jag tycker detta är tråkigt 😔Mår inte alls bra av detta mörker, känns som jag skulle vilja göra som växterna och gå ner i vila över hösten och vintern. 

Men det gåt väl över. 

Mina växter har det bra under sina lampor och i skåpen där det är en temperatur på ca 22 C. 

Så mycket jag vill skriva om, men när jag väl sätter mig ner och ska skriva så har jag glömt vad jag ville skriva om 🙈 

Får nog ta och skriva ner mina funderingar och tankar på ett papper, så jag har koll på vad det var jag ville skriva om. 

Jag hoppas ni alla som läser min blogg mår bra och att era växter klarar av denna årstid. 

Ta hand om dig och kom i håg att be om hjälp är ingen svaghet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hoya australis & albomarginata

Namn: Hoya australis  Kom till mig: -22 Substrat: en mix av kokos, leca, bark och pimpsten Växtlighet: Rätt fort Vatten/näring: ca varannan ...